Замовлення

Замовлення

  • Оформлення замовлення
    • Оформити замовлення онлайн можливо у режимі 24/7, здійснюйте покупки у будь-який зручний для вас час.
    • Планова доставка потребує до 3-х годин часу, аби зібрати та транспортувати до місця отримання ваше замовлення. Скористайтесь нею, коли плануєте покупки заздалегідь, або у великих об’ємах.
    • Пришвидшити процес отримання продуктів, допоможуть опції швидкої доставки та самовивозу. Такі замовлення доступні для отримання вже через 30 хвилин після вашого вибору.
    • Залиште коментар збиральнику, адже вони уважно їх читають і формують замовлення з огляду на побажання як до окремих позицій, так і до всього списку загалом.
    • Коли замовлення буде оформлене, ви отримаєте сповіщення з підтвердженням щодо його статусу.
    • Наявність товару та його ціна можуть відрізнятися у різних супермаркетах мережі VARUS. Уважно перевіряйте обране місто перед замовленням.
    • Оформлене замовлення переходить до етапу збору, після цього ви отримаєте повідомлення з кодом для видачі. Його необхідно озвучити кур'єру або збиральнику при отриманні.
    • На вибір пропонуються різні варіанти пакування замовлення.
    • Якщо якогось обраного вами товару немає в наявності, то збиральник про це повідомить, а також допоможе підібрати заміну.
  • Вага замовлення

    Залежно від типу доставки існують обмеження щодо максимальної ваги пакунку: замовлення із запланованою доставкою – до 100 кг, самовивіз – до 30 кг, швидкою доставкою – до 10 кг.

  • Збір замовлення
    • Ми беремо відповідальність за якість та свіжість продуктів, які будуть доставлені клієнту. Ви будете задоволені на всі 100%.
    • При пакуванні дотримуємось принципів товарного сусідства: свіже та заморожене окремо, побутова хімія окремо тощо.
    • Ніяких зайвих пакетів: підберемо стільки, скільки потрібно (їхня вартість додається до замовлення). Бережімо природу разом!
    • Продукти, що потребують особливих температурних умов, транспортуються у спеціальних термопакунках.
    • Про товари, що закінчилися, збиральник обов’язково повідомить та узгодить заміну, якщо у цьому буде потреба.
  • Внесення змін у замовлення
    • Якщо виявилося, що є необхідність змінити щось у замовленні, оператор контакт-центру допоможе це зробити.
    • Вносити зміни можна на стадії, поки не почався збір замовлення. Заміна товарів фіксується з урахуванням максимальної ваги обраного вами типу доставки.
  • Відміна та перенос замовлення
    • В особистому кабінеті ви можете змінити час збору та доставки. Аби ми могли вчасно все підготувати, коригуйте ці дані не пізніше, ніж за 2 години до бажаного часу отримання. Так забезпечується своєчасність доставки.
    • Ми прагнемо бути на зв’язку з клієнтом, аби оперативно вирішувати всі питання. На жаль, якщо не вдалося зв’язатися з вами, замовлення може бути перенесене або відхилене.
    • При зміні обставин самостійно відхилити замовлення можна через особистий кабінет. Просимо робити це не пізніше, ніж за 2 години до часу отримання.
  • Повернення та заміна товару
    • При отримані замовлення, клієнт має право відмовитись від будь-якої позиції.
    • Питання про повернення та заміну товару здійснюється за Законом України «Про захист прав споживачів».
    • Підакцизна продукція (тютюнова та алкогольна) не підлягає поверненню.
    • Якщо сталася прикрість, і товар було зіпсовано – зберігайте його разом з чеком оплати. Сподіваємося на розуміння у ситуаціях, коли буде необхідність підтвердити це за допомогою фото чи відео. Так ми зможемо вирішити питання швидше.