Замовлення
Замовлення
- Оформлення замовлення
- Оформити замовлення онлайн можливо у режимі 24/7, здійснюйте покупки у будь-який зручний для вас час.
- Планова доставка потребує до 3-х годин часу, аби зібрати та транспортувати до місця отримання ваше замовлення. Скористайтесь нею, коли плануєте покупки заздалегідь, або у великих об’ємах.
- Пришвидшити процес отримання продуктів, допоможуть опції швидкої доставки та самовивозу. Такі замовлення доступні для отримання вже через 30 хвилин після вашого вибору.
- Залиште коментар збиральнику, адже вони уважно їх читають і формують замовлення з огляду на побажання як до окремих позицій, так і до всього списку загалом.
- Коли замовлення буде оформлене, ви отримаєте сповіщення з підтвердженням щодо його статусу.
- Наявність товару та його ціна можуть відрізнятися у різних супермаркетах мережі VARUS. Уважно перевіряйте обране місто перед замовленням.
- Оформлене замовлення переходить до етапу збору, після цього ви отримаєте повідомлення з кодом для видачі. Його необхідно озвучити кур'єру або збиральнику при отриманні.
- На вибір пропонуються різні варіанти пакування замовлення.
- Якщо якогось обраного вами товару немає в наявності, то збиральник про це повідомить, а також допоможе підібрати заміну.
- Вага замовлення
Залежно від типу доставки існують обмеження щодо максимальної ваги пакунку: замовлення із запланованою доставкою – до 100 кг, самовивіз – до 30 кг, швидкою доставкою – до 10 кг.
- Збір замовлення
- Ми беремо відповідальність за якість та свіжість продуктів, які будуть доставлені клієнту. Ви будете задоволені на всі 100%.
- При пакуванні дотримуємось принципів товарного сусідства: свіже та заморожене окремо, побутова хімія окремо тощо.
- Ніяких зайвих пакетів: підберемо стільки, скільки потрібно (їхня вартість додається до замовлення). Бережімо природу разом!
- Продукти, що потребують особливих температурних умов, транспортуються у спеціальних термопакунках.
- Про товари, що закінчилися, збиральник обов’язково повідомить та узгодить заміну, якщо у цьому буде потреба.
- Внесення змін у замовлення
- Якщо виявилося, що є необхідність змінити щось у замовленні, оператор контакт-центру допоможе це зробити.
- Вносити зміни можна на стадії, поки не почався збір замовлення. Заміна товарів фіксується з урахуванням максимальної ваги обраного вами типу доставки.
- Відміна та перенос замовлення
- В особистому кабінеті ви можете змінити час збору та доставки. Аби ми могли вчасно все підготувати, коригуйте ці дані не пізніше, ніж за 2 години до бажаного часу отримання. Так забезпечується своєчасність доставки.
- Ми прагнемо бути на зв’язку з клієнтом, аби оперативно вирішувати всі питання. На жаль, якщо не вдалося зв’язатися з вами, замовлення може бути перенесене або відхилене.
- При зміні обставин самостійно відхилити замовлення можна через особистий кабінет. Просимо робити це не пізніше, ніж за 2 години до часу отримання.
- Повернення та заміна товару
- При отримані замовлення, клієнт має право відмовитись від будь-якої позиції.
- Питання про повернення та заміну товару здійснюється за Законом України «Про захист прав споживачів».
- Підакцизна продукція (тютюнова та алкогольна) не підлягає поверненню.
- Якщо сталася прикрість, і товар було зіпсовано – зберігайте його разом з чеком оплати. Сподіваємося на розуміння у ситуаціях, коли буде необхідність підтвердити це за допомогою фото чи відео. Так ми зможемо вирішити питання швидше.