Замовлення

Замовлення

  • Оформлення замовлення
    • Ти можеш оформити онлайн-замовлення на varus.ua у будь-який час 24/7.
    • Планова доставка займає до 3 годин, щоб зібрати та доставити твоє замовлення. Це чудовий варіант, коли плануєш покупки заздалегідь, або у великих об’ємах.
    • Якщо тобі потрібно отримати свої товари швидше, є опції швидкої доставки або самовивозу. Замовлення з цими опціями можна отримати вже через 30 хвилин після вибору.
    • Якщо у тебе є особливі побажання щодо окремих позицій або загального списку, залиш коментар для збиральника — вони уважно їх читають та враховують всі побажання.
    • Коли твоє замовлення буде оформлене, ти отримаєш сповіщення з підтвердженням щодо його статусу.
    • Зверни увагу, що наявність товару та його ціна можуть відрізнятися в різних супермаркетах VARUS, тому уважно перевір обране місто перед оформленням замовлення.
    • Після оформлення, замовлення переходить до етапу збирання, і ти отримаєш повідомлення з кодом видачі для отримання. Просто озвуч його кур'єру або збирачу при отриманні.
    • Якщо деякого товару, що ти обрав, немає в наявності, збирач повідомить тебе про це і допоможе замінити його.
  • Вага замовлення

    Залежно від типу доставки існують обмеження щодо максимальної ваги пакунку: замовлення із запланованою доставкою – до 50 кг, самовивіз – до 30 кг, швидкою доставкою – до 15 кг.

  • Збір замовлення
    • Ми беремо на себе відповідальність за якість та свіжість продуктів, які будуть доставлені тобі. Ти будеш задоволений на всі 100%.
    • При пакуванні ми дотримуємось принципів товарного сусідства: свіже та заморожене окремо, побутова хімія окремо тощо.
    • Ніяких зайвих пакетів: ми підберемо стільки, скільки тобі потрібно (їхня вартість додається до замовлення). Бережемо природу разом!
    • Продукти, що потребують особливих температурних умов, транспортуються у спеціальних термопакунках.
    • Про товари, що закінчилися, збиральник обов'язково повідомить та узгодить заміну, якщо у цьому буде потреба.
  • Внесення змін у замовлення
    • Якщо тобі знадобиться змінити щось у своєму замовленні, оператор контакт-центру буде готовий тобі допомогти.
    • Ти можеш вносити зміни на стадії, поки ще не почався збір замовлення. Заміна товарів фіксується з урахуванням максимальної ваги обраного типу доставки.
  • Відміна та перенос замовлення
    • Якщо тобі знадобиться змінити щось у своєму замовленні, або змінити адресу доставки звернись на Гарячу лінію за телефоном 0800-30-70-80 та оператор розповість, як це зробити. Просимо робити це не пізніше, ніж за 2 години до часу отримання. Заміна товарів фіксується з урахуванням максимальної ваги обраного типу доставки.
    • Для того, щоб відмінити замовлення, також потрібно звернутися на Гарячу лінію за телефоном 0800-30-70-80.
    • Якщо нам не вдалося зв’язатися з тобою, замовлення може бути перенесене або відхилене.
  • Повернення та заміна товару
    • При отриманні замовлення, ти маєш право відмовитись від будь-якої позиції.
    • Питання щодо повернення та заміни товару здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
    • Підакцизна продукція, така як тютюн і алкоголь, не підлягає поверненню.
    • Якщо сталася неприємність і товар було пошкоджено, зберігай його разом з чеком оплати. Ми сподіваємось на розуміння у випадках, коли буде необхідність підтвердити це за допомогою фотографій чи відео. Так ми зможемо швидше вирішити питання.