Київ 07 серпня 2018 року - в рамках стратегії діджіталізаціі, мережа продуктових супермаркетів VARUS в Україні, запустила бота в Viber мессенджере. Бот оцифровує карти VARUS, демонструє промо-акції, дозволяє оцінювати обслуговування, знаходити найближчі магазини, допомагає зв'язуватися з контакт-центром і заходити в особистий кабінет.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
У перший день роботи бота карту додали 18 000 клієнтів VARUS. Через тиждень кількість людей, які прив'язали карту до боту, досягло 60,000. Як наступний крок, VARUS планує зробити емісію цифрових карт лояльності відразу в Viber, без пластику.
Перша статистика по роботі бота демонструє, що клієнтам бот подобається набагато більше веб-сайту: одномоментно активних користувачів у боті - близько 100 осіб, що в 2 рази більше, ніж на веб-сайті.
За перший же місяць роботи бот вийшов на 2-е місце за популярністю в якості каналу зворотного зв'язку з клієнтами (на 1-му місці поки що залишилася "Гаряча лінія"). Бот залишив далеко позаду старі канали зворотного зв'язку: книгу відгуків у магазинах, сайт і звернення через соціальні мережі. За липень клієнти надіслали 1500 звернень в контакт-центр VARUS через бота.
Також VARUS почав використовувати бота для опитувань клієнтів після покупки. Разом з повідомленням про транзакції, клієнт отримує питання, чи сподобалося йому обслуговування у магазині. Якщо клієнт залишився незадоволений, з ним оперативно зв'язуються співробітники контакт-центру для вирішення проблеми. Клієнти охоче оцінюють роботу супермаркету. 30% людей, які отримують прохання оцінити якість обслуговування у магазині, дають зворотний зв'язок через бота.
"Corezoid дав можливість швидко генерувати і тестувати ідеї, слухати і в онлайні керувати клієнтським враженням", - говорить Олег Спірін, заступник Маркетинг-директора VARUS з цифрових проектів.
Бот VARUS створений на базі стека технологій Middleware: Corezoid Process Engine, Deepmemo Rules Engine, Sender Communication Engine. VARUS заклав основи для "цифрового ядра" компанії. Бізнес-аналітики компанії наразі можуть швидко і самостійно налаштовувати та змінювати бізнес-процеси, експериментувати з новими ідеями, постійно покращуючи якість обслуговування клієнтів й свої ринкові показники.
О VARUS
VARUS - національна мережа супермаркетів, складається з 66 магазинів із загальною торговельною площею більше 74 000 м2, представлена на ринку продуктового роздробу України компанією «Омега». Перший супермаркет мережі відкрився у 2003 році в Дніпрі. Зараз мережа VARUS представлена в 13 містах України: Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Запоріжжі, Павлограді, Кам'янському, Нікополі, Новомосковську, Марганці, Долинської, Першотравенську, Вишгороді та Броварах. Останні 4 роки (2014-2017 рр.) VARUS визнано переможцем Retail Awards, як найкращу мережу супермаркетів Дніпра. Мережа супермаркетів VARUS - входить у число найбільших FMCG-мереж по товарообігу за даними Асоціації українських рітейлерів.
Про Middleware
Компанія Middleware (США) заснована у 2014 році. Middleware Inc. - власник технологій Corezoid Process Engine, Sender Communication Engine, Deepmemo Rules Engine, Share.CreditCard. Middleware працює з великими Клієнтами та Партнерами у сотнях країнах світу. Офіси Middleware знаходяться у США (California, Redwood), Україні (Дніпро). Ключові клієнти: Western Union, METRO Cash & Carry, Avon, Philip Morris, TBC Bank, Tsesna bank, 1 + 1, AVIAS, PUMB, A-Bank, ТАСкомбанк, Vostok Bank, Kernel, Varus, Comfy, Allo. Ключові партнери: Visa, Viber, Amazon AWS.