Вибрати мій магазин
адреси магазинів
  • Усі магазини
  • вул. Нова, 2В
  • пр-т Академіка Палладіна, 16/39 ТЦ "ACADEM-CITY"
  • вул. Гагаріна, 16
  • вул. Короленка, 72
  • вул. Вишгородська, 45А/5
  • пр-т. Правди, 3А
  • вул. Харківське шосе, 160
  • вул. Оноре де Бальзака, 91/29А ТЦ "Квадрат"
  • вул. А.Малишка, 3 ТЦ "Дитячий світ"
  • вул. Дніпровська, 1
  • бул. Перова, 36Б
  • пр-т. Оболонський, 20А
  • вул. Васильківська, 34
  • пр-т. Миколи Бажана, 10А
  • пр-т. Перемоги, 129
  • пров. Євгена Коновальця, 6А
  • вул. Товариська, 39 ТЦ "Континент"
  • бул. Центральний, 7
  • пр-т Тараса Шевченка, 7
  • пр-т Соборний, 83/85 ТРЦ "Аврора"
  • вул. Робоча, 67
  • вул. Запорізьке Шосе, 42
  • вул. Шолохова, 7
  • пр-т. Івана Мазепи, 58
  • вул. 20-річчя Перемоги, 43Д
  • вул. Калинова, 9А ТЦ "Міріада"
  • вул. Велика Діївська, 38
  • пр-т. Героїв, 11
  • вул. Січеславська Набережна, 33
  • пр-т. Олександра Поля, 11 ТЦ "Міріада"
  • вул. Харитонова, 15А
  • пр-т. Гагаріна 47Б
  • пр-т. Героїв-підпільників, 1 А
  • вул. Донецьке шосе, 110
  • вул. Лермонтова, 10А
  • вул. Челюскінців, 14А
  • вул. Шкільна, 26А
  • вул. Сучкова, 38
  • вул. Леніна, 62
  • вул. Магістральна, 23
  • вул. Свято-Миколаївська, 10 А
  • пр-т. Миру, 61А
  • пр-т. Богдана Хмельницького, 16
  • вул. Вечірньокутська, 1
  • вул. Мусоргського, 17
  • вул. Шевченка, 81А
  • вул. Чарівна, 1Б
  • пр-т.Олександра Поля, 104А ТОЦ "Славутич"
  • бул. Будівельників, 27А ТЦ "Терра"
  • вул. Донецьке шосе, 9А
  • вул. Набережна Перемоги, 56 А
  • пров. Парусний, 10Д
  • м-он 5-й Зарічний, 11К ТЦ "Терра"
  • бул. Європейський, 1Д ТЦ "Європа"
  • вул. Північно-Кільцева, 10а
  • пр-т. Гагаріна, 8А ТЦ "Нагорка"
  • вул. Тітова, 36 ТРЦ "Апполо"
  • вул. Шевченка, 223
  • пр-т. Богдана Хмельницького, 118Д ТРЦ "Терра"
  • вул. Глінки, 2 ТРЦ "Мост-Сити"
  • вул. Панікахи, 15
Виберіть адресу для того, щоб побачити акції вашого магазину
Гаряча лінія 0800 30 70 80
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

Програма лояльності VARUS PЁRFECT

Як розпочати отримувати знижки та подарунки від VARUS PЁRFECT?

Здійсніть покупку на 100 грн або придбайте пакет учасника програми за 9, 99 грн

Заповніть анкету будь-яким зручним способом:
на сайті, через мобільний додаток або у вигляді паперової анкети, виданої касиром

Здійснюйте покупки в VARUS, збирайте бонуси і використовуйте накопичені бали для отримання знижок і подарунків

Як накопичити
бали?

Щоразу 1% від суми покупки повертається до вас у вигляді бонусів на картку «VARUS PЁRFECT»
За наявності не менше 10 грн на грошовому рахунку додатково нараховується +1 бонус на кожну наступну гривню в чеку при розрахунку з грошового рахунку
Якщо за місяць сума ваших покупок досягла 2000 грн, ви отримаєте
+1 бонус на кожну наступну гривню в чеку протягом наступного місяця
При купівлі акційних товарів, відзначених спеціальними цінниками, ви отримуєте більше бонусів

Встановіть додаток VARUS PЁRFECT і накопичувати бали буде ще простіше!

вхід в особистий кабінет

Ви ще не зареєстровані?

Зробіть це зараз!

Новий користувач
Запитання та відповіді:
ЯК ВСТУПИТИ В ПРОГРАМУ «VARUS PЁRFECT»
Що таке «VARUS PЁRFECT»?

Це нова довгострокова бонусна програма від супермаркету «VARUS».

Участь у програмі дає вам можливість:

  • накопичувати бонуси за кожну покупку;
  • використовувати бонуси для часткового або повного розрахунку за товари у мережі магазинів «VARUS» (за умови оплати мінімум 0,01 грн. (одної копійки) за кожен товар);
  • створювати грошовий рахунок для оплати майбутніх покупок;
  • об'єднувати картки для зручного користування загальними бонусами і грошовим рахунком;
  • контролювати покупки і встановлювати батьківський контроль (обмеження на придбання тютюну і алкоголю);
  • отримувати вигідні пропозиції та привілеї.
Скільки діє «VARUS PЁRFECT»?
Програма діє необмежений час і може бути припинена супермаркетом «VARUS». У цьому випадку учасники будуть повідомлені за 3 (три) місяці до її завершення. Повідомлення про припинення програми буде розміщено на сайті програми або учасники будуть сповіщені яким-небудь іншим способом, встановленим «VARUS».
Де діє «VARUS PЁRFECT»?
У всіх магазинах мережі супермаркетів «VARUS».
Що таке карта і брелоки «VARUS PЁRFECT»?

Карта «VARUS PЁRFECT» – це підтвердження того, що ви є учасником програми лояльності. За допомогою карти можна накопичувати бонуси, розраховуватися ними, і користуватися грошовим рахунком.

Картка, що не пройшла активацію, доступна тільки до нарахування бонусів, але не для списання. Щоб використовувати повний функціонал карти, вам необхідно зареєструвати, заповнивши всі обов'язкові поля при реєстрації.

Брелоки – це зменшена копія карти «VARUS PЁRFECT». Ми даруємо вам брелоки разом з основною карткою, щоб «VARUS PЁRFECT» завжди була у вас під рукою: в пальто, в гаманці, на зв'язці ключів. За допомогою брелоків можна накопичувати та списувати тільки бонуси.

Як отримати карту «VARUS PЁRFECT»?
  • Ви можете отримати картку і 3 (три) брелока за 0,01 грн. (одну копійку), включаючи ПДВ, здійснивши покупку на 100 грн. (сто гривень) і більше (одним чеком) виключаючи вартість карти.
  • Ви також можете придбати картку і 3 (три) брелока за 9,99 грн. (дев'ять гривень дев'яносто дев'ять копійок), включаючи ПДВ в кожному чеку.
  • Якщо у вас є дисконтна картка (м. Нікополь) «VARUS», ви можете обміняти її на бонусну карту протягом 2 (двох) місяців (за 0,01 грн (одну копійку), включаючи ПДВ). Ваша дисконтна карта «VARUS» при цьому вилучається і стає недійсною. Два місяці на карти «VARUS PЁRFECT», отримані при обміні дисконтних карт, будуть нараховуватися підвищені бонуси:
  • +2 (два) бонуса на повну гривню;
  • +1 (один) бонус на повну гривню.
Який термін дії картки «VARUS PЁRFECT»?
Карта «VARUS PЁRFECT» має необмежений термін дії.
Дію карти «VARUS PЁRFECT» може бути припинено за відсутності будь-яких операцій з використанням картки та брелоків протягом 12 (дванадцяти) місяців.
Як активувати карту «VARUS PЁRFECT»?

Це можна зробити зручним для вас способом:

  • заповнити паперову анкету та передати її адміністратору або залишити у спеціальній скриньці для анкет в будь-якому з магазинів мережі «VARUS»;
  • зареєструватися онлайн на сайті www.varus.ua;
  • зареєструватися в мобільному додатку
Що таке контрольне слово?
Слово, назване учасником програми при реєстрації в особистому кабінеті. Воно допомагає оператору гарячої лінії переконатися, що він спілкується з власником картки.
Що таке особистий кабінет і для чого він потрібен?
Особистий кабінет – це спеціальний розділ сайту, доступний тільки для учасників програми лояльності мережі супермаркетів «VARUS». В своєму особистому кабінеті ви можете отримати персональні пропозиції та інформацію про стан свого бонусного і грошового рахунку, подивитися історію покупок, об'єднувати картки і рахунки.
Чи можу я змінити дані, зазначені в моїй анкеті?

Так, ви можете змінювати свої анкетні дані. Це можна зробити трьома способами:

  • на сайті в особистому кабінеті;
  • у мобільному додатку;
  • зателефонувавши на гарячу лінію (0-800-30-70-80).
Чи захищені мої особисті дані?
Так, всі дані захищені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Що таке пін-код?
Це чотири цифри, наклеєні на вашу карту, які дозволяють вам зареєструватися у програмі на сайті або в мобільному додатку.
Коли моя карта буде активована?

В залежності від обраного вами способу реєстрації карта буде активована в такий строк:

  • протягом 2 (двох) тижнів, якщо ви реєструвалися, заповнюючи паперову анкету;
  • миттєво, якщо ви реєструвалися на сайті або в мобільному додатку;
  • дізнатися про активації карти можна зателефонувавши за телефоном гарячої лінії (0-800-30-70-80) або в своєму кабінеті.
Чи можу я передати картку іншій людині?
Карта є персональним засобом ідентифікації покупця. Передача карти сторонній особі це відповідальність учасника. При передачі картки в користування іншим особам, оператор не несе відповідальності за заподіяну клієнту збитки. При активації карти учасник висловлює свою однозначну згоду з правилами ПЛ і участю в ній.
ЯК НАКОПИЧИТИ І ВИТРАТИТИ БОНУСИ?
Що таке бонуси?
Бонуси – це винагорода за те, що ви робите покупки в магазинах мережі «VARUS.
Як отримувати бонуси?
  • Кожен раз, розраховуючись за товари, надайте касиру свою картку або брелок «VARUS PЁRFECT». Бонуси можна накопичувати тільки при пред'явленні вашої карти «VARUS PЁRFECT» при здійсненні покупок в магазині.
  • 1 (один) бонус = 0,01 грн. (одна копійка). За кожну гривню, витрачену на покупки в «VARUS», на вашу бонусну карту нараховується 1 (один) бонус. Бонуси нараховуються тільки на ціле число витрачених гривень (округлення суми в меншу сторону).
  • бонуси НЕ нараховуються на тютюнові вироби.
Як отримати більше бонусів?
  • Брати участь в акціях програми «VARUS PЁRFECT».
  • При наявності не менше 10 грн. (десяти гривень) на грошовому рахунку додатково нараховується +1 (один) бонус на повну гривню в чеку при розрахунках з грошового балансу картки.
  • Якщо за місяць сума ваших покупок досягла 2000 грн. (двох тисяч гривень), ви отримує + 1 (один) бонус на повну гривню в чеку протягом наступного місяця.
  • Ви можете об'єднати вашу карту з іншими картами «VARUS PЁRFECT» в загальний бонусний рахунок. Тоді бонуси будуть накопичуватися швидше (див. розділ «Скільки карт «VARUS PЁRFECT» я можу отримати).
Як дізнатися, які акції пропонуються для учасників програми?
Перелік всіх доступних пропозицій ви можете дізнатися за телефоном гарячої лінії: 0-800-30-70-80 (усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними), а також на сайті компанії www.varus.ua і в усіх магазинах мережі «VARUS».
Як дізнатися, скільки бонусів на моїй карті?
Після активації карти ви зможете стежити за кількістю своїх бонусів на сайті в особистому кабінеті, в мобільному додатку, бачити цю інформацію на чеках за покупки в магазинах мережі «VARUS», а також запитати про кількість своїх бонусів у оператора за телефоном гарячої лінії (0-800-30-70-80).
Як розраховуватися бонусами?
  • Щоб розрахуватися бонусами за ваші покупки в магазинах мережі супермаркетів «VARUS», потрібно надати касиру картку «VARUS PЁRFECT»
  • Бонусами НЕ можна оплачувати покупку алкоголю і тютюнових виробів
Чи можуть бонуси «згоріти»?
Так. Якщо ви не будете використовувати бонуси протягом 36 (тридцяти шости) місяців, вони анулюються. Анульовані бонуси не повертаються.
Якщо мені не нарахували або не правильно списали бонуси?
При виникненні питань щодо неправильного нарахування, або списання бонусів з вашої картки, необхідна обов'язкова наявність чека, в якому була здійснена транзакція. При відсутності чека, претензії не приймаються.
Повернення бонусів при поверненні товару
При поверненні товару, обраного в якості знижки за накопичення бонусів, списані при цьому бонуси, повертаються оператором на бонусний рахунок учасника. При поверненні товару, який частково оплачено готівкою, а частково за рахунок надання знижки у вигляді зменшення вартості товару за накопичення бонусів, частина суми покупки повертається учаснику готівкою, а решту у вигляді бонусів повертається на бонусний рахунок. Якщо за покупку ви розраховувалися з грошового рахунку, то такі кошти повертаються готівкою. Згодом, учасник за бажанням може внести ці кошти на грошовий баланс, через касу.
ГРОШОВА КАРТКА VARUS PЁRFECT». ЗАГАЛЬНИЙ РАХУНОК.
Що таке грошовий рахунок карти «VARUS PЁRFECT»?

Грошовий рахунок – це рахунок, який надає вам програма «VARUS PЁRFECT» для здійснення грошових операцій, пов'язаних з покупками в магазинах «VARUS». Грошовим рахунком можна користуватися лише з основної картки, брелоки не дозволяють проводити списання коштів з грошового рахунку.

Грошовий рахунок ведеться в гривнях.

Учасник програми «VARUS PЁRFECT» може зараховувати кошти на грошовий рахунок:

  • внісши гроші на цей рахунок;
  • перерахувавши здачу з чека на рахунок.

Внести гроші на грошовий рахунок карти «VARUS PЁRFECT» можна тільки через касу магазину «VARUS».

Власники різних грошових рахунків можуть об'єднати свої рахунки в один. Для створення єдиного рахунка відповідну письмову заяву від ініціатора створення загального рахунку необхідно передати адміністратору супермаркету. Також рахунки можна об'єднати через особистий кабінет або через мобільний додаток.

У цьому випадку у об'єднаного рахунку залишається один керуючий рахунком – власник основної картки (див. розділ «Скільки карт «VARUS PЁRFECT» я можу отримати»)

Як перевірити баланс грошового рахунку?
Інформацію про баланс грошового рахунку ви можете побачити в чеку, в особистому кабінеті та в мобільному додатку. Також одержати ці дані ви можете звернувшись на гарячу лінію: 0-800-30-70-80 (усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними).
Скільки карт «VARUS PЁRFECT» я можу отримати?

Одна людина може зареєструвати на себе тільки одну карту «VARUS PЁRFECT», але можна об'єднати карти з іншим учасником програми.

Власник карти може:

  • розраховуватися бонусами за покупки;
  • вносити гроші на грошовий рахунок;
  • підтверджувати перерахування на рахунок здачі чека;
  • розплачуватися за покупки шляхом списання грошей з грошового рахунку.

На один мобільний телефон можна зареєструвати тільки одну карту «VARUS PЁRFECT».

До однієї картки «VARUS PЁRFECT» можна приєднати іншу карту «VARUS PЁRFECT». У цьому випадку одна карта стає основною, а інші – додатковими. Бонусний і грошовий рахунки стають загальними.

Карти можна розділити назад. Для цього необхідна письмова заява від одного з учасників, яку необхідно передати адміністратору супермаркету. У цьому випадку бонусний і грошовий рахунок перестають бути загальним, баланс рахунків карти залишається рівним станом на момент виходу з загального рахунку.

Чим відрізняються основна та додаткова карти?

Власник основної карти может:

  • давати право нараховувати і стягувати гроші власнику додаткової картки;
  • заборонити придбання по карті тютюну і алкоголю.

Власник додаткової картки володіє усіма правами учасника програми «VARUS PЁRFECT» за винятком обмежень, накладених власником основної картки.

Чи можу я подарувати карту?

Ні. Для того щоб отримати бонусну картку «VARUS PЁRFECT», людина має ОСОБИСТО заповнити анкету покупця і своїм підписом підтвердити згоду на участь у програмі лояльності «VARUS».

Але якщо ви хочете оформити окрему карту своїй неповнолітній дитині, для цього вам необхідно придбати карту і додати її до своєї основної картки як додаткову через особистий кабінет, або написавши заяву і залишивши її в адміністратора супермаркету «VARUS»

Власник картки «VARUS PЁRFECT» може поповнювати грошовий рахунок, бачити історію покупок, здійснену по додатковій карті, і обмежити можливість придбання алкоголю та тютюнових виробів.

Власник додаткової картки може вносити гроші на рахунок, підтверджувати перерахування на рахунок здачі чека, розплачуватися за покупки шляхом списання бонусів або грошей з грошового рахунку.

Чи можу я перереєструвати карту на іншу людину?
Ні. Але ви можете придбати та зареєструвати додаткову карту, об'єднавши рахунки і зробивши картку головною чи додатковою.
Чи можу я побачити баланс рахунків та історію покупок додаткової картки?
Так, ви можете бачити баланс рахунків та історію покупок з усіх карт і брелоків, що об'єднані в єдиний рахунок.
Чи можу я зняти гроші з грошового рахунку?
Так, для цього необхідно звернутися до адміністратора магазину з паспортом і карткою.
Адміністратор списує кошти з балансу грошового рахунку та видає необхідну суму з каси
Коли гроші стають доступними для розрахунків після поповнення картки на касі?
Наступного дня.
Чи можу я використовувати кошти грошового рахунку з брелока?
Ні. Для використання коштів з грошового рахунка потрібно надавати касиру основну карту, де є магнітна смуга. Але через брелок можливо відправити здачу по чеку на баланс грошового рахунка.
Як поповнити грошовий рахунок карти VARUS PЁRFECT?
Необхідно на будь-якій касі озвучити касиру суму поповнення та надати основну карту. Після цього необхідно внести суму готівкою, або коштами банківської карти. Після завершення операції поповнення, касир зобов'язаний видати покупцю чек, у якому буде відображена операція. Гроші, які вносять на грошовий рахунок, з'являються на балансі карти на наступний день після поповнення.
КОРИСНО ЗНАТИ
Що робити, якщо моя картка заблокована?
У разі якщо вашу карту заблокували, необхідно зателефонувати за номером гарячої лінії: 0-800-30-70-80 (усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними), дізнатися причину блокування картки та уточнити дії по її розблокуванню.
Блокування картки
Ваша картка може бути заблокована з причини, пов'язаної з автоматичною системної блокуванням, внаслідок перевищення допустимої кількості покупок – 10 на добу, 100 в місяць. Розблокувати картку необхідно звернувшись на гарячу лінію (0-800-30-70-80).
Що робити, якщо я втратив (-ла) карту?

Якщо ви втратили/пошкодили вашу основну карту, негайно зателефонуйте на гарячу лінію (0-800-30-70-80) і заблокуйте вашу карту. Карта буде заблокована миттєво, і всі ваші бали і гроші залишаться захищеними від використання сторонніми особами.

Щоб відновити карту, вам слід:

  • придбати новий пакет карт на загальних умовах вступу в ПЛ (здійснення покупки на суму від 100 грн. (ста гривень) за 0,01 гривню (одну копійку) виключаючи вартість самої картки, або покупка карти за 9,99 грн. (дев'ять гривень дев'яносто дев'ять копійок) в кожному чеку;
  • за телефоном контакт-центру разом з оператором зробити заміну старої картки на нову. Після проведення операції, всі бонуси, гроші, та історія операцій зі старої картки буде перенесена на нову.
Якщо я хочу відмовитися від повідомлень «VARUS PЁRFECT»?
Ви можете відмовитися від SMS та E-mail повідомлень програми «VARUS PЁRFECT», зателефонувавши на гарячу лінію, або зазначивши в особистому кабінеті чи в мобільному додатку відмову від повідомлень.